Search
Close this search box.

سومین جلسه هیات علمی کنفرانس تحول دیجیتال برگزار گردید

“دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال با رویکرد رهبری و مدیریت زیست بوم دیجیتال” در تاریخ های  21 و 22 تیرماه توسط انجمن مدیریت ایران در محل دانش خاتم برگزار خواهد شد. سومین جلسه هیات علمی کنفرانس امروز 29 خردادماه 1402 با حضور آقای دکتر قاسمی رئیس کنفرانس و خانم دکتر صائمیان دبیرعلمی کنفرانس و همچنین جمعی از اعضای هیات علمی کنفرانس که از نمایندگان دانشگاه ها و شرکت های معتبر حوزه تحول دیجیتال و همچنین رئیس کارگروه تحول دیجیتال انجمن بمنظور طراحی سخنرانی ها، کارگاه ها، نشست های تخصصی و نمایشگاه جانبی کنفرانس برگزار گردید.

هدف از برگزاری این کنفرانس بهبود و ارتقای عملکرد در قلمرو دیجیتال، ارتقاء دانش و مهارت های رهبری دیجیتال و ارائه تجارب برتر فناوری های دیجیتال در کسب و کارها می باشد.

آقای دکتر قاسمی رئیس کنفرانس با اشاره به این که بحث فرهنگ دیجیتالی و نوآوری دامنه وسیعی دارد، به این نکته تاکید کردند اعضای هیات علمی بایستی با نگاه جامع به موضوع پرداخته و مباحث مطرح شده را پس از کنفرانس نیز دنبال کنند و نسبت به شناسایی استعدادها و استفاده از ظرفیت اساتید، جامعه دانشجویان و حتی دانش آموزان کشور در این حوزه اقدام و از فعالیت های آنان حمایت گردد.

خانم دکتر صائمیان نیز ضمن تشکر از اعضای هیات علمی که اعلام آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای سخنرانی ها و برگزاری نشست های تخصصی کنفرانس اعلام نمودند نسبت به بررسی برنامه ها جهت اجرا و همچنین برگزاری نمایشگاه جنبی با حضور تعدادی از استارتاپ های منتخب اقدام نمودند.